در پاسخ به پیشنهاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ؛

دکترحسینی؛ دانشگاه کوثر برای راه اندازی مرکز مطالعات زنان وخانواده آمادگی دارد

دکترحسینی؛  دانشگاه کوثر برای راه اندازی مرکز مطالعات زنان وخانواده آمادگی دارد

رئیس دانشگاه کوثر در پاسخ به پیشنهاد مدیرکل امور بانوان و خانواده  استانداری آمادگی دانشگاه کوثر را برای راه اندازی مرکز مطالعات زنان و خانواده اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در نشست با مدیرکل امور بانوان و خانواده  استانداری خراسان شمالی در غرفه دانشگاه کوثر در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان اظهار کرد: داد:با توجه به اینکه مأموریت دانشگاه کوثر علوم انسانی است و تنها دانشگاه تک جنسیتی شمال شرق کشور است  این مرکز جهت تسهیل کسب و کار بانوان وآموزش،کمک و مشاوره دادن به بانوان پیشنهاد سازنده و خوبی است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار درخواست رشته مطالعات خانواده در مقطع لیسانس را داده ایم افزود: ما برای راه اندازی این مرکز نیاز به ابزار داریم که این ابزار رشته و دانشگاه تک جنسیتی ویژه بانوان است که ما این ابزار را داریم.

وی با تأکید بر اینکه تمام همکاران و مدیران دانشگاه در این زمینه یاری گر ما خواهند عبود ادامه داد: با هم فکری و مساعدت هر دو طرف با محوریت دانشگاه کوثر ما از این پیشنهاد استقبال می کنیم وتلاش خود را برای اجرایی شدن ان به کار خواهیم بست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده  استانداری خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: مرکز خلاقیت شکوفایی بانوان جهت رفع موانع و مشکلات و چالش هایی که برای بانوان وجود دارد ایجاد خواهد شد.

ملیحه یغمایی ادامه داد:  این مرکز با هدف تسهیل کسب و کار بانوان، آموزش و کمک به بانوان راه اندازی خواهد شد و افزود: امید است با هم فکری و همکاری دانشگاه " مرکز خلاقیت شکوفایی بانوان"  برای رفع مسائل اجتماعی در استان در حوزه بانوان، کودک و خانواده در دانشگاه کوثر  راه اندازی شود.