در راستای تحقق شعار سال؛ اجرای طرح دستیار فناوری در دانشگاه کوثر بجنورد

در راستای تحقق شعار سال؛ اجرای طرح دستیار فناوری در دانشگاه کوثر بجنورد
سرپرست دانشگاه کوثر از اجرای طرح دستیار فناوری در دانشگاه کوثر با هدف تحقق شعار سال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر معین مقدس سرپرست دانشگاه کوثر با اعلام این خبر، افزود: فراهم نمودن بستر مناسب به منظور تربیت نیروی متخصص و ایجاد اشتغال در کشور امری ضروری و نیازمند نگاه ویژه است و اجرای این تفاهم نامه جهت تقویت منابع انسانی واحدهای فناور و پاسخگویی بودن به نیازهای صنعت و جامعه کمک شایانی خواهد کرد.
وی افزود: طرح دستیار فناوری در راستای بهبود و ارتقای توانمندی‌های شغلی و کارآفرینی دانشجویان در طول دوران تحصیل و توانایی‌های مورد نیاز برای ورود به بازار کار، با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با راهبری پارک‌ علم و فناوری خراسان شمالی و دانشگاه کوثر، اجرا می‌شود. 
دکتر معین مقدس اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه کوثر با پارک‌ علم و فناوری استان‌، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند به عنوان دستیار و همکار فناور در شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در پارک‌ علم و فناوری فعالیت کنند.
وی افزود: این طرح در جهت بالا بردن روحیه امید و انگیزه تحصیلی،  بستر لازم برای تربیت نیروی متخصص و تحقق یک دانشگاه نسل چهارم و جامعه محور را فراهم خواهد کرد و شرایط را برای اجرای تحقق شعار سال تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ایجاد می‌کند.