دانشگاه کوثر به یکی از قطب‌های تولید علم در شمال شرق کشور تبدیل شده است

دانشگاه کوثر به یکی از قطب‌های تولید علم در شمال شرق کشور تبدیل شده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محبوبه معین مقدس، سرپرست دانشگاه کوثر با معین‌یکتا مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی دیدار کردند.

دکتر معین مقدس در این دیدار با ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد دانشگاه در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه پژوهش اظهار داشت: دانشگاه کوثر در عمر کوتاه خود، تبدیل به یکی از قطب‌های تولید علم در شمال شرق شده و با تمام کمبودها و بی‌مهری‌هایی که در حق دانشگاه شده، عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته است.
 
دکتر معین مقدس افزود: افق‌های روشنی پیش روی دانشگاه است و با افتتاح مرکز نوآوری بانوان، گام¬های موثری در حوزه اشتغال و فعالیت‌های بانوان شمال شرق کشور برداشته شده است. این مرکز، با هدف حمایت از بانوان خلاق در تلاش است تا نقش نوآوران و کارآفرینان زن تقویت شود و می‌تواند نقشی کلیدی در توانمندسازی و توسعه فرهنگی و اقتصادی بانوان ایفا نماید.
سرپرست دانشگاه کوثر گفت: قسمت قابل توجهی از بودجه دانشگاه صرف هزینه‌های املاک استیجاری دانشگاه می‌شود، امید است با راه اندازی ساختمان ۱۹ مهر مشکلات فضای آموزشی و اداری دانشگاه را برطرف کنیم. با توجه به قرارگیری پروژه آموزشی ۱۹ مهر در سایت آموزشی تخته ارکان، موضوع استقرار دانشگاه در این سایت آموزشی، همت و توجه مضاعفی از سوی مسئولین امر را طلب می‌نماید تا امکانات رفاهی از جمله راه دسترسی و حمل و نقل شهری برای بیش از پنج هزار دانشجوی دانشگاه‌های استان فراهم گردد.
 
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت رفع مشکلات فضای فیزیکی دانشگاه کوثر در هموار سازی مسیر پیشرفت این دانشگاه، گفت: امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز دانشگاه در سفر ریاست جمهوری به استان بتوانیم با رفع موانع، که مهمترین آن فضای آموزشی و اداری می‌باشد، شاهد رشد بیش از پیش تحقق اهداف عالیه دانشگاه کوثر و خدمت به دختران ایران زمین باشیم.