نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دانشگاه کوثرمجموعه ای کار امد برای نظام اسلامی است

دانشگاه کوثرمجموعه ای کار امد برای نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی وامام جمعه بجنوردگفت:داشگاه کوثرمجموعه ای کار امد ووبسیار موثر ومفید برای نظام اسلامی و یک پدیده جدید است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با حضوردر دانشگاه کوثر ودر جمع کارکنان واساتید این دانشگاه با تفسیر دوسوره کوثر وتکاثر افزود:در قرآن کریم دو سوره وجود دارد با دو نام یکی کوثر و دیگری تکاثر که کاربرد متضادی دارند.

 وی ادامه داد:کوثر یعنی رشد قابل قبول، خیر و برکت بسیار، عنایت الهی، بالندگی در مسیر حق و در مسیر شکوفایی فطرت و تکاثر یعنی زیاده خواهی، زور گویی، عده‌ای که به حق خود راضی نیستن و می‌خواهند حق دیگران را هم بگیرند .

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: جنگ ما جنگ کوثر و تکاثر است وافزود:انقلاب ما یک کوثری است که متکاثرها با آن می‌جنگند.

وی با اشاره به سه مرحله عزت ، قدرت وهیبت انقلاب اسلامی بیان داشت: امروزه ما در مرحله سوم قرار داریم وبا اشاره به بیانات رهبرانقلاب فرمودند: انقلاب اسلامی امروز قدرت پاسخگویی به تهدیدات را دارد چون عاشورا و قیام امام حسین را الگو خود قرار داده است.

گفتنی است در اغاز این نشست دکتر علیرضا حسینی سرپرست دانشگاه کوثرضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) بیان داشت: اعضای دانشگاه کوثر وجامعه دانشگاهیان با توجه به وضعیت کنونی حاکم با بحث امید به آینده، و تبیین گذر از مشکلات پیش رو برای دانشجویان واینده سازان این مرز و بوم کمک شایانی به حل مشکلات  در جامعه خواهند داشت.