مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی؛

دانشگاه و رسانه از تنگ نظری ها جلوگیری کنند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در نشست با رئیس دانشگاه کوثر به همراه معاونان و مدیران دانشگاه در صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: از نشست با نهادهای فرهنگی استقبال می‌کنم و به دانشگاهیان اعتقاد دارم.

حمید قربانی جم با تأکید بر اینکه ارتباط ها باید دو جانبه باشد افزود: آمادگی استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در دانشگاه ها در صدا وسیمای خراسان شمالی را داریم.

وی با تاکید بر برقراری ارتباط دو طرفه اظهار داشت: اگردانشگاه و صدا و سیما نشست های مستمر داشته باشند می توانیم از ظرفیت های دانشگاه کوثر آگاه و به رشد آن مجموعه کمک کنیم.

و همچنین گفت : اساتید صدا وسیما مرتبط در مباحث سواد رسانه ای آمادگی لازم برای انتقال تجربیات را دارند.

قربانی جم افزود: به زودی شرایطی برای معرفی دانشگاه کوثر در صدا وسیما فراهم خواهد شد.

وی خواستار آن شد: دانشجویان مستعد در دانشگاه کوثر در زمینه ی خبرنگار-کارشناس برای همکاری در برنامه های صدا وسیما معرفی شوند.

وی همچینین از کارکنان دانشگاه کوثر دعوت کرد با فزرندان خود در برنامه های کودک محور سیما خراسان شمالی مانند کولاک حضور پیدا کند.

قربانی جم با اعلام آمادگی برای حضور در جمع رئیس دانشگاه، معاون ومدیران افزود: از اساتید صدا و سیما برای برگزاری دوره های سواد رسانه ای در دانشگاه استفاده می کنیم.

وی با اعلام آمادگی برای ساخت برنامه های مشارکتی رادیویی و تلویزیونی افزود: ساخت برنامه جهت معرفی دانشگاه کوثر از رسانه ملی را داریم.

قربانی جم با اعلام آمادگی برای معرفی دانشجویان به صدا و سیما جهت مهارت افزایی افزود: از دانشجویان مستعد در زمینه خبرنگاری دعوت به عمل می آوریم.