صدیقی در دانشگاه کوثر بجنورد:

دانشگاه‌های تک جنسیتی رونق پیدا کند

دانشگاه‌های تک جنسیتی رونق پیدا کند

معاون دانشجویی وزارت علوم گفت: رونق دانشگاه‌های تک جنسیتی سیاستی است که توسط وزارت علوم مورد توجه قرار گرفته و این دانشگاه‌ها باید توسعه پیدا کنند تا آزادی عمل برای خانواده‌ها بیشتر شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر و به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از بجنورد، مجتبی صدیقی، معاون دانشجویی وزارت علوم ظهر امروز در جمع مسئولان دانشگاه کوثر بجنورد گفت: رونق دانشگاه‌های تک جنسیتی سیاستی است که توسط وزارت علوم مورد توجه قرار گرفته است و این دانشگاه ها باید توسعه پیدا کنند تا آزادی عمل برای خانواده‌ها بیشتر شود.

معاون دانشجوبی وزارت علوم از لزوم همراهی، همفکری و انسجام برای استفاده از زیرساخت‌های موجود در خراسان شمالی برای بهبود شرایط دانشگاه کوثر سخن گفت و خاطرنشان کرد: به علت کمبود فضا، محدودیت‌هایی در دانشگاه کوثر وجود دارد که تلاش می‌کنیم در حوزه دانشجویی تا حد امکان مشکلات حل شود.

صدیقی در پایان به کمبود خوابگاه و فضای ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: با تعامل باید این مشکلات رفع شود.

در این جلسه ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم نیز گفت: دانشگاه کوثر باید از طریق بودجه سه درصدی توسعه متوازن که برای استان‌هایی مانند خراسان شمالی اختصاص پیدا می‌کند، برای اجاره املاک استفاده کند و این امر نیازمند رایزنی با مدیران استان است.

مطیعی در پایان بیان کرد: صندوق رفاه کارمزد وام بانکی که برای ساخت خوابگاه ارائه می‌شود را، پرداخت می‌کند. همچنین تجهیزات خوابگاه‌ها را نیز ما تامین می‌کنیم.