جشن هفته خوابگاه ها دانشگاه کوثر

جشن هفته خوابگاه‌ها دانشگاه کوثر با حضور دکترنادری مایوان " معاون دانشجویی دانشگاه" ‌ و دکتر مریم محبتی" مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه" روز 25 اردیبهشت ماه 1397 در دانشگاه کوثر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، درآغاز جشن بعد از قرائت قرآن و پخش سرود ملی دکتر نادری مایوان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته خوابگاه‌ها و بزرگداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی گفت: با سلام و درود فراوان به روح پر فتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و همه آن‌هایی که جانشان را فدا کردند تا ما به راحتی در اینجا درس بخوانیم. نگاه ما به دانشجویان نگاه متعالی است یک دانشجو اگر درست تربیت شود می‌تواند برای جامعه بهترین کمک باشد.

 وی ادامه داد: سوره حجرات آیه 13 می فرماید: ای مردم، ما همه شما را نخست از مرد و زنی آفریدیم و آن‌گاه شعبه‌های بسیار و فرق مختلف گردانیدیم تا یکدیگر را بشناسید(همدیگر را قضاوت نکنیم)، همانا بزرگوار و با افتخارترین شما نزد خدا با تقواترین شمایند، همانا خدا کاملا ًدانا و آگاه است.

در پایان با تقدیر از دانشجویان عزیز و همکاران گرامی در تمام حوزه‌های فرهنگی، علمی و ... تشکر نمود.

در ادامه مراسم دکتر مریم محبتی" مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه" ضمن عرض خوش‌آمدگویی و گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها گفت: شما دانشجویان وارد محیط بزرگتری شده‌اید شما وارد محیطی شده‌اید که نماد استقلال، خود محوی را خواهید داشت اگر تاکنون در خانواده‌هایتان نمی‌توانستید خودتان را اثبات کنید شاید در محیط خوابگاه بهترین موقعیت برای اثبات خودتان باشد. این افتخاری است برای شما بزرگان که به سنی رسیده‌اید که خودتان را اثبات کنید و به ما نشان دهید که ما می‌توانیم تکالیف آینده را بر روی دوش شما قرار دهیم. این نشان می‌دهد که شما می‌توانید تمام مسئولیت‌ها را بعد ها و همزمان با ما برعهده بگیرید. تمام مسئولین دانشگاه مخصوصاً ریاست دانشگاه در صدد این هستند تمامی امکانات را برای شما فراهم کنند و یک محیط علمی برای شما فراهم شود تا با خیال راحت بتوانید به تحصیل ادامه دهید هرچند شما از زمان ورودتان به دانشگاه دست ما امانت هستید اما یک تفاوتی وجود دارد در خانواده تا الان، شما تا قبل از اینکه وارد دانشگاه شوید شاید به استقلال نرسیده باشید و صاحب نظر نبوده‌اید اما وارد محیطی شده اید که همه به شما و شخصیتتان احترام می‌گذارند و این موضوع می‌طلبد که شما شخصیت خود را برای ما اثبات کنید و برای دانشگاه افتخار بیافرینید.

وی افزود: اگر در خصوص خوابگاه ها مسئله ایی پیش آمد این را بدانید که ما مسئولین خوابگاه‌ها در کنار شما هستیم  نه در مقابل شما ما دوستدار شما هستیم نه مخالف شما . تمام تلاش ما بر این است که در کنار شما شادی را تجربه کنیم.

دختران دانشگاه کوثر همچون گوهرانی هستند که باید چشم هارا به سمت خود جلب کنند و افتخار آفرینان خراسان شمالی باشند.

گفتنی است اجرای گروه موسیقی درنا، اهداء جوایز به برنده مسابقات آشپزی، خاطره نویسی و غرفه صنایع دستی و افتخارآفرینان تئاتر مونس، برنده خوابگاه ها (اتاق نمونه) ، تقدیر و تشکر از سرپرست خوابگاه‌ها و استند اپ، تقدیر از نام آوران مسابقات ورزشی هفته خوابگاه‌ها، تقدیر از قهرمانان ورزشی مسابقه منطقه 9 (آرزو حیدری ، فائزه ابوترابی ، فائزه شهیری) از دیگر برنامه های این مراسم بود.