تفاهم نامه همکاری دانشگاه کوثر با شورای اسلامی شهر بجنورد به امضاء رسید.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه کوثر با شورای اسلامی شهر بجنورد به امضاء رسید.
تفاهم نامه همکاری دانشگاه کوثر با شورای اسلامی شهر بجنورد در زمینه‌های مشارکت در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، کاربردی و تدوین و تالیف اسناد و مدارک و تبادل اطلاعات با حضور سرکار خانم دکتر محبوبه معین مقدس ریاست دانشگاه کوثر، جمشید عین بیگی ریاست شورای اسلامی شهر، احمدرضا یزدانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس سیدمحسن موسوی ریاست مرکز آموزش و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بجنورد در محل دفتر ریاست دانشگاه به امضاء رسید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر دکتر محبوبه معین مقدس دانشگاه کوثر بجنورد را دومین دانشگاه تک جنسیتی در کشور خواند و بیان داشت آموزش و پژوهش رسالت دانشگاه است و صنعت و جامعه از دغدغه‌های این دانشگاه می باشد و بر خود واجب می دانیم که برای رفع مشکلات و ایجاد توسعه و انتقال فن آوری و تجربیات علمی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف با مدیریت شهری همکاری‌های لازم را انجام دهیم.
جمشید عین بیگی در این جلسه بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی و فن‌آوری را در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری قابل توجه دانست و اظهار داشت: مطمئنا هر چه مدیریت شهری بتواند از یافته‌ها و پتانسیل‌های علمی دانشگاه‌ها و نخبگان علمی بهره بگیرد، قطعاً برای عملیاتی کردن دستاوردهای شهری موفق‌تر عمل خواهد کرد.
مهندس سید محسن موسوی، آموزش را اولین گام در عرصه توسعه و پیشرفت بیان داشت و افزود: مدیریت شهری برای موفقیت در پروژه‌ها و برنامه‌های اجرایی و رسیدن به پیشرفت و توسعه شهری باید با پژوهش محوری و تبادل اطلاعات به جامعه علمی و نخبگان متصل شود.
شایان ذکر است در این جلسه ضمن امضاء تفاهم نامه همکاری، سرکار خانم محبوبه معین مقدس ریاست دانشگاه کوثر بعنوان عضو هیئت اُمنا مرکز آموزش و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بجنورد منصوب گردید.