تجلیل از عضو هیات علمی دانشگاه کوثر در دومین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار خراسان شمالی

تجلیل از عضو هیات علمی دانشگاه کوثر در دومین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار خراسان شمالی که روز سه‌شنبه 12 تیرماه با حضور نماینده ولی‌فقیه و استاندار خراسان شمالی  برگزار شد، از دکتر سعیده قضایی زیدانلو عضو هیات علمی گروه زیست دانشگاه کوثر به عنوان بانوی تاثیر گذار تجلیل شد.

در این کنگره که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری نماینده ولی‌فقیه در استان به اثرگذاری و مسئولیت  بانوان در مقابل موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: تأثیرات زنان در خانواده به‌مراتب بیشتر از مردان است و بخش عمده‌ جهاد تبیین نیز به بانوان برمی‌گردد لذا از توان خود برای مدیریت و راهبرد خانواده، جذب دیگران به جامعه اسلامی و نقش‌آفرینی در سرنوشت جامعه کمک کنید.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین با اشاره به اتفاق نظر تمامی جامعه شناسان در خصوص تغییر یک جامعه توسط مادران و از بستر خانواده،  اظهار داشت: امروز اگر قدرت‌های سلطه منتظر فرصت برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی هستند به این نتیجه رسیدند که می‌توانند این اقدام خود را از بستر خانواده آغاز کنند. 

استاندار خراسان شمالی نیز با تأکید بر اینکه بانوان از مهم‌ترین ارکان کشور برای داشتن ایران قوی هستند، افزود: قشر بانوان همیشه مورد هجمه فرهنگی قوی دشمنان قرار دارند. 

گفتنی است در پایان این رویداد با حضور استاندار خراسان شمالی و معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از ۲۴ بانوی تأثیرگذار استان در هشت حوزه مختلف تجلیل به عمل آمد که یکی از این بانوان، دکتر سعیده قضایی زیدانلو عضو هیات علمی گروه زیست دانشگاه کوثر بود که در این مراسم از وی با اهدای لوح تقدیر شد.