بیانییه رییس دانشگاه کوثر به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه

بیانییه رییس دانشگاه کوثر به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه


به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر "محمدعلی رباط‌جزی" رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد

در متن این پیام آمده است:

"سوم خرداد یادآور حماسه بی‌بدیل رزم‌آوری‌های مؤمنان بی‌ادعایی است که تنها شوق دیدار محبوب آن‌ها را در مقابل تعلقات دنیایی حفظ کرد. آزادی خرمشهر رهین سرخی خون آنانی است که در محاصره شب پرستان تن به ذلت نداده و با دستی تهی اما بازوانی پرتوان و قلب‌هایی مملو از عشق به ولایت توانستند نه تنها خرمشهر، که جهان بشریت را از نوع زنجیر‌های ذلت و خواری برهانند. بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، ملت شریف ایران و دانشگاهیان محترم تبریک وتهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیرپاسداشت  این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبریهای هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم."

محمدعلی رباط‌جزی

رییس دانشگاه کوثر

1397/03/03