بیانیه رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت روز خبرنگار

بیانیه رئیس دانشگاه کوثر به مناسبت روز خبرنگار

رئیس دانشگاه کوثر طی پیامی 17 ام مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

"روز خبرنگار، ادای احترام به قلم، آگاهی و اطلاع رسانی است. اگر نبودند این پیام آوران، بسیاری حقایق مکتوم می‌ماند. بدون شک اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران و روزنامه نگاران چشم بینا، زبان صادق وگویای مردم در عرصه اجتماع و تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند. روز خبرنگار، در حقیقت یادآور اراده عظیم مردان و زنانی است که برای بازگویی حقائق، پرچم مقدس اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.
این روز فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای همچون شهید محمود صارمی، شهید رهبر و دیگران که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم جانان کردند و  مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشورمان که با تیغ برّان قلم، با سفیران یأس و دروغ و تباهی در ستیزند و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی نهاده‌اند.
تعهد، بصیرت، روشنگری، بیان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام ، بخشی از آرمان‌های شهیدان والامقام عرصه اطلاع رسانی است که میراث عظیم اخلاق رسانه‌ای را برای قشر فرهنگ ساز  و خدوم  اصحاب رسانه بر جای نهاده‌اند تا با در نظرگرفتن ارزش‌های این فرهنگ غنی، رسالت خویش را به نحو مطلوب تحقق بخشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهیدان والامقام اقلیم اندیشه و قلم و ارج نهادن به تلاش‌های ارزنده تمامی سفیران آگاهی و امید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم."

محمد‌علی رباط‌جزی

رئیس دانشگاه کوثر

17/05/1397