بیانیه دانشگاه کوثر به مناسبت 13 دی‌ماه روز جهانی مقاومت

بیانیه دانشگاه کوثر به مناسبت 13 دی‌ماه روز جهانی مقاومت
بی تردید نام گذاری ۱۳ دی ماه همزمان با سالروز شهادت مالک اشتر جهان اسلام" حاج قاسم سلیمانی" به عنوان "روز جهانی مقاومت" نشان از وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت فهیم و شهیدپرور ایران و امت اسلامی در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان قسم خورده این نظام مقدس خصوصاً استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و صهیونیست دارد.
 دانشگاهیان دانشگاه کوثر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان "سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی"، "ابومهدی المهندس" و دیگر همراهان شهیدش به پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اعلام می‌دارند که مشعل مقاومت با شهادت این سرداران فروزان‌تر شده و به یاری خداوند، این راه، که راه رهایی ملت‌های مظلوم و ستمدیده از چنگال قدرت‌های استکباری است، توسط جوانان برومند ایران اسلامی با قوت ادامه خواهد یافت.
 بی شک در آینده ای نه چندان دور، قدس آزاد خواهد گشت. خون قاسم ها پایمال نخواهد شد و هدف والای مالک اشتر جهان اسلام "حاج قاسم سلیمانی"  بالاخره ثمره خواهد داد. هدف شهید سلیمانی برقراری صلح بود، اما ظالمین جهان که نمی خواهند صلح باشد، عامل صلح را از میان برداشتند و قاسم سلیمانی را آسمانی کردند، بی خبر از آن که باور ما این است که صلح جهانی با آمدن موعود آسمانی برقرار خواهد شد و در این مسیر، در راستای تحقق آرمان های الهی، و پیرو راه پر فروغ شهید سلیمانی، بی گمان حاج قاسم های  بسیاری سر بر خواهند آورد تا راه رسیدن به صلح را ادامه دهند.