بیانیه دانشگاه کوثر به مناسبت گرامیداشت روز قدس

بیانیه دانشگاه کوثر به مناسبت گرامیداشت روز قدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محبوبه معین مقدس، رئیس دانشگاه، طی بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس از آحاد مردم برای حضور در این مراسم دعوت کرد. 
متن بیانیه به این شرح است:  
بی شک روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین روزها در تقویم میهن اسلامی ما و نمایانگر وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و نماد آزادی‌خواهی، عدالت و حمایت از مظلومان در برابر غاصبان، زورگویان و متجاوزان است. امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است، حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین؛ امروز، مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار و نظام سلطه است. لذا روز قدس، نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه و استکباری و دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و راه‌پیمایی روز قدس،  صف‌آرایی حق در برابر باطل و عدل در مقابل ظلم است.  
این‌جانب، ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم جعلی اسراییل، از جامعه دانشگاهی دعوت می‌نمایم تا با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن محکوم کردن جنایت ها و حمله‌های ناجوانمردانه اسرائیل  و همراهی با ملت مظلوم فلسطین بار دیگر جلوه‌ای از حماسه حضور در راه‌پیمایی روز قدس  را به نمایش بگذارند.