بیانیه دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

بیانیه دانشگاه کوثر به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه، در پیامی آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب بزرگ ایران اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا      

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

کلام الهی و الفجر و لیال عشر، نوید بخش پگاه روشن پیروزی است و خدای متعال را شاکریم که اینک ملت غیور ایران چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.

مردم ایران در 12 بهمن سال 57 حماسه بی‌سابقه‌ترین استقبال تاریخ معاصر را رقم زدند؛ استقبال از مردی که نه تنها مرجع و مراد بود، بلکه رهبری بود که نمونه‌ای از حکومت اسلامی را در نظام جهانی بنیان گذاشت و این گونه شد که حق آمد و باطل رفت.

 یوم الله 22 بهمن روز نفی نظام سلطه است و تقارن این روز با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، به این روز ظرفیت دو چندانی برای نفی استکبار جهانی بخشیده است. 

 

اینجانب فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک، دهه فجر را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران و به خصوص اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه کوثر تبریک و تهنیت عرض کرده و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بهمن 57 و سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و یارانش، با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و امید آن دارم که با همدلی و وحدت بیش از گذشته در عرصه علم و سازندگی رو به سوی افق‌های روشن حرکت نموده و در جهت تهذیب، خود سازی و علم اندوزی، تلاش مضاعف نموده و در آینده با علم و معرفت بیشتر در جهت ارتقای سطح علمی در پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم.