رئیس دانشگاه کوثر؛

به مقاله ها با نام دانشگاه کوثر پاداش داده خواهد شد

به مقاله ها با نام دانشگاه کوثر پاداش داده خواهد شد

رییس دانشگاه کوثر با تأکید براینکه اساتید مدعو باید خود را عضو خانواده دانشگاه کوثر بدانند گفت: به مقاله هایی که با نام دانشگاه کوثر انجام گیرد و باعث ارتقا دانشگاه از نظر پژوهشی شود، پاداش داده خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در نخستین نشست صمیمی هیأت رئیسه دانشگاه با استادان مدعو با بیان اینکه روحیه پرسش‌گری باعث آبادی دانشگاه‌ها و اصلاح جامعه می‌شود گفت: اساتید باید برای دانشجویان ایجاد انگیزه نمایند و روحیه پرسش‌گری را در دانشجویان فعال کنند.

 

رییس دانشگاه کوثر از اساتید مدعو دانشگاه کوثر خواست: با استفاده از روش‌های نوین تدریس دانشگاهی، متناسب با رشته‌ها تفکر خلاق بین دانشجویان ایجاد کنند..

 

وی با تأکید بر اینکه اساتید مدعو بازوهای کمکی دانشگاه‌ها هستند اظهار داشت: اعضای هیأت علمی دانشگاه  ستون‌های اصلی دانشگاه هستند و اعضای مدعو در کنار اعضای هیأت علمی باعث پیشرفت دانشگاه هستند.

 

دکتر حسینی ادامه داد: اساتید می‌توانند با نوع نگاهشان به پژوهش، برای دانشجویان ایجاد انگیزه نمایند و آنها را به سمت پژوهش سوق دهند.

وی با تأکید بر اینکه وزارت علوم به سمت دانشگاه های کارآفرین حرکت می کند گفت: در دانشگاه کوثر به اشتغال پذیری معتقدیم و به سمت رشته های بین رشته ای متناسب با بوم و منطقه حرکت خواهیم کرد.

 

گفتنی است در پایان نشست اعضای هیأت رئیسه دانشگاه به سوالات اساتید پاسخ گفتند.