برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع انتخابات 1402

برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع انتخابات 1402

به گزارش روابط عمومی دانشگاه‌ کوثر، صبح روز دوشنبه 23 بهمن‌ماه 1402 دکتر ابوالقاسم جعفری، معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در دانشگاه کوثر حضور یافت و ابتدا با هیئت‌رئیسه دانشگاه دیدار نمود.

در این دیدار، دکتر معین مقدس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و مشکلات پیش روی دانشگاه، گفت: در رصد انجام‌گرفته از دانشجویان و مشکلات صنفی دانشجویان، مشکل اصلی دانشگاه مسئله نداشتن خوابگاه ملکی است و تمام دانشجویان غیربومی این دانشگاه در خوابگاه‌های خودگردان مستقر هستند.

وی در ادامه گزارشی از پیگیری‌های انجام‌شده برای تأمین و یا ساخت خوابگاه ملکی ارائه داد و افزود: با توجه به اقبال دانشجویان و خانواده‌هایشان از این دانشگاه و با توجه به پتانسیل‌های بالای اعضای هیئت‌علمی در امر آموزش و پژوهش، درصورتی‌که مسیرهای تأمین و یا ساخت خوابگاه هموار و کوتاه‌تر گردد، می‌تواند در سرعت رشد و تعالی دانشگاه و رسیدن به اهداف عالیه دانشگاه درزمینة آموزش عالی بانوان تأثیر بسزایی داشته باشد.

دکتر جعفری ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته تیم مدیریتی اظهار داشت: بی‌شک رسالت دانشگاه به‌عنوان یک دانشگاه جامع ویژه خواهران، پرورش بانوانی توانمند است که بتوانند در تمامی ابعاد آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نقش‌آفرین باشند و این امر مستلزم فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم است که دغدغه‌های دانشجویان را کاهش داده و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت ایشان خواهد بود.

وی در پایان از مسئولین دانشگاه خواست که امور تأمین فضای فیزیکی و خوابگاهی را با همین قوت دنبال کنند تا حمایت‌های لازم را جلب نموده و دانشگاه کوثر مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری طی نماید.

لازم به ذکر است که بعد از دیدار با هیئت‌رئیسه دانشگاه، دکتر جعفری با حضور در نشست هم‌اندیشی اساتید، کارکنان و دانشجویان با موضوع انتخابات پیشرو، به پرسش‌های مطرح‌شده از سوی حاضرین در این خصوص پاسخ داد.