برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع نقش و جایگاه دانشگاه در اندیشه و سیره امام خمینی (ره)

برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع نقش و جایگاه دانشگاه در اندیشه و سیره امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر،نشست هم اندیشی با عنوان نقش و جایگاه دانشگاه در اندیشه و سیره امام خمینی (ره) با حضور دکتر قاسم جعفری معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری  در روز شنبه 12 خرداد ماه 1403 در دانشگاه کوثر برگزار شد.  
در این نشست که با حضور جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار گردید، دکتر قاسم جعفری، معاون امور نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص دانشگاه و دانشگاهیان اظهار کرد: امام از دهه قبل از انقلاب دغدغه این را داشت که باید علم در دانشگاه کاربردی باشد و در بیانات متعدد خویش این مطلب را متذكر شده‌‏اند كه "دانشگاه، مبداءِ همه تحولات است". 
دکتر جعفری با اشاره به نامه رهبری به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا  و اتفاقات رخداده در غزه خاطرنشان کرد: این نامه تاثیر شگرفی داشته است و ما امروز می بینیم که در غرب دانشجویان و اساتید در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی می‌ایستند و نسبت به شرایط غزه بی‌تفاوت نیستند و رهبری به درستی اشاره کردند که دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا  اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده‌اند.
 در پایان نشست دکتر قاسم جعفری به همراه رئیس دانشگاه از پروژه 19 مهر بازدید به عمل آورد و در جریان پیشرفت‌های صورت گرفته در خصوص این پروژه قرار گرفت. وی در ادامه با حضور در سلف مرکزی دانشگاه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست و در جریان دغدغه‌های دانشجویان قرار گرفت.