برگزاری مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کشور در دانشگاه کوثر

برگزاری مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کشور در دانشگاه کوثر

دومین روز از مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کشور در دانشگاه کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دومین روز از مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان کشور در سالن اندیشه دانشگاه کوثر برگزار شد.

بنا بر این گزارش مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با حضور 16 تیم از استان‌های قم، یزد، سمنان، کرمان، گیلان، مازنداران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی از 18 تا 20 آبان ماه 1398 در بجنورد در حال برگزاری است.

مرحله منطقه‌ای هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان‌های البرز، خراسان شمالی، کردستان و هرمزگان برگزار خواهد شد و تیم‌های دانشجویی شرکت کننده جهت انتخاب تیم‌های راهیافته به مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۶۲۵ تیم در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که در این بین ۶۴ تیم به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند و از این بین هر منطقه سه تیم و در مجموع ۱۲ تیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مباحثه رودرو، روشمند و منطقی و ایجاد محیطی امن برای بیان آزادانه اندیشه ها، از اهداف برگزاری این مسابقات است.

میزبانی مرحله منطقه‌ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان و با مشارکت دانشگاه‌ها، و برخی نهادها و ادارات کل خراسان شمالی انجام می‌شود.