برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه کوثر همزمان با شروع امامت حضرت مهدی (عج)

برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه کوثر همزمان با شروع امامت حضرت مهدی (عج)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، در روز دو‌شنبه ۳ شهریورماه ۱۴۰۲ مراسم گرامیداشت تجلیل از کارکنان دانشگاه کوثر همزمان با شروع امامت حضرت مهدی(عج) با حضور حجت السلام و المسلمین موسوی جاجرمی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان، و هیات رئیسه دانشگاه در محل سالن اندیشه دانشگاه برگزار شد و از کارمندان نمونه سال ۱۴۰۱ تقدیر به عمل آمد.

دکتر معین مقدس رئیس دانشگاه کوثر ضمن تبریک شروع امامت حضرت مهدی (عج) گفت: اگر نگاهی به یک سال گذشته و عملکرد دانشگاه داشته باشیم متوجه خواهیم شد که همه پیشرفت‌ها مدیون همت بالا و انگیزه کارمندان است و موفقیت‌های دانشگاه را حاصل کمک و یاری بی‌وقفه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانست.

رئیس دانشگاه کوثر در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه با اشاره به نقش کلیدی کارمندان در اعتلاء و پیشرفت روزافزون دانشگاه بر تعامل، همدلی و همکاری بیشتر کارکنان تأکید کرد.

در پایان این مراسم از سمیه علی‌آبادی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی به عنوان کارمند نمونه و الهه السادات ربانی رئیس دبیرخانه به عنوان کارمند شایسته تقدیر، با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

از حاشیه های این مراسم، برپایی مراسم مجزایی برای فرزندان کارکنان دانشگاه بود که به همت مدیریت امور فرهنگی در محیطی شاد و پرشور همراه با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد و لحظات شاد و مفرحی برای آنان رقم خورد.