دبیر اجرایی نمایشگاه مد،لباس وصنایع دستی:

برپایی نمایشگاه فرصتی برای ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار است

برپایی نمایشگاه فرصتی برای ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار است

دبیر اجرایی نمایشگاه منطقه ای مد، لباس و صنایع دستی گفت: برپایی نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی با هدف افزایش غرور ملی و ایجاد زمینه های ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار در حوزه مد، لباس و صنایع دستی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر لیلا شعبانی با بیان اینکه دبیرخانه نمایشگاه منطقه ای مد، لباس و صنایع دستی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: این نمایشگاه منطقه ای شامل هفت کمیته با عنوان کمیته نظارت، تشریفات، مالی ، تدارکات و پشتیبانی ، روابط عمومی و تبلیغات، فناوری اطلاعات و فضای مجازی و داوری می باشد.

وی ادامه داد: دبیرخانه نمایشگاه با 130 دانشگاه و موسسه آموزش عالی  و پارک علم و فناوری در 10 استان مکاتبه کرده است و فراخوان نمایشگاه برای آنها ارسال شده است.

لیلا شعبانی اظهار داشت: حق ثبت سفارش و انعقاد قرارداد جهت فراهم آمدن امکان فروش طرح های نمایش داده شده برای شرکت کنندگان محفوظ است وادامه داد: محصولات قابل ارائه در این نمایشگاه الگوهای پارچه، لباس و صنایع دستی منطبق با موازین اسلامی، ایرانی و بومی مناطق می باشد.

وی با بیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه کسب درآمد برای دانشجویانی است که توانایی هنری دارند گفت: طبق پیش بینی به عمل آمده تعداد 50 غرفه در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی نمایشگاه گفت: شرکت کنندگان می توانند از  بیست و سوم بهمن ماه تا  دوم  اسفند ماه برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی اولیه داشته باشند.

لیلا شعبانی اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه تا ششم اسفند ماه می باشد و ادامه داد : زمان افتتاحیه نمایشگاه یازدهم اسفندماه و اختتامیه پانزدهم اسفند ماه 1397 خواهد بود.