مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی:

با سند راهبردی و ایجاد مرکز مطالعات زنان وخانواده نقشه راه بانوان را ترسیم می کنیم

با سند راهبردی و ایجاد مرکز مطالعات زنان وخانواده نقشه راه بانوان را ترسیم می کنیم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: با سند راهبردی و ایجاد مرکز مطالعات زنان وخانواده مسیر ونقشه راه بانوان رادر خراسان شمالی  ترسیم می کنیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، ملیحه یغمایی در نشست  با دکتر علیرضا حسینی در دانشگاه کوثرافزود:مرکز مطالعات زنان وخانواده می تواند نظریه ها را طرح و پژوهش های لازم در حوزه زنان در خراسان شمالی  را با توجه به اقلیم وشرایط محیطی زنان در خراسان شمالی انجام دهد.
وی با تمجید از وجود تنها دانشگاه تک جنسیتی شرق کشور در خراسان شمالی ادامه داد:این فرصت مطلوبی برای ترسیم سیاست های کلی حوزه بانوان وخانواده از طریق ایجاد وراه اندازی این مرکز مطالعه است.
یغمایی اظهار کرد:در بحث آسیب های اجتماعی مانند نرخ بیکاری واشتغال و اعتیاد حوزه زنان وجود مرکز مطالعات زنان وخانواده و انجام کارهای پژوهشی می تواند با احیا موارد مطلوب گذشته عملکرد مثبت داشته و با رویکردی علمی یاری گر حل این چالش ها باشد.
وی با اتنقاد از عدم تولید نظریه  در حوزه زنان  افزود: نبود مرکز مطالعاتی در حوزه بانوان باعث اشتباه در هویت زنانگی آنها در جامعه شده است وافزود:بهترین راه پیشرفت و توسعه حضور زنان در جامعه مطالعه علمی نقش آنها در سیاست،اقتصاد وفرهنگ است.
ملیحه یغمایی اظهار کرد:باید بتوانیم نقش دختران وزنان را در جامعه معرفی کنیم که با راه اندازی مرکزمطالعه  نقشه مسیر بانوان وخانواده ترسیم خواهد شد.