سرهنگ کمیل یزدانی:

باید یاد شهدا همیشه زنده بماند

باید یاد شهدا همیشه زنده بماند
برای حفظ انقلاب و وطن در محور مقاومت قدم به قدم شهید داده‌ایم، باید یاد شهدا همیشه زنده بماند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر سرهنگ کمیل یزدانی فرمانده و جانباز مدافع حرم در محفل انس با شهدا که در دانشگاه کوثر و با حضور دکتر علیرضا حسینی رییس دانشگاه برگزار شد با تأکید بر حفظ محور مقاومت گفت: باید یاد شهدا همیشه زنده بماند زیرا هرچه داریم از شهدا داریم.
وی ادامه داد: استقلالی که ما در جمهوری اسلامی ایران داریم در هیچ کشور اسلامی و غیر اسلامی همانند آن را نداریم.
سرهنگ یزدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران به بلوغ رسیده است اظهار داشت: شهدا در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند که اکنون ایران بعد از 40 سال قدعلم کرده است.
فرمانده و جانباز مدافع حرم با بیان اینکه محور مقاومت در کل منطقه خاورمیانه مقابل استکبار ایستاده است گفت: آنچه باعث شده دلسوزان انقلاب اسلامی ایران نسبت به آن نگرانی داشته باشند مشکلات و دسیسه‌هایی است که توسط افراد نفوذی در جامعه ایجاد می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه مسئولیت ما در مقابل شهدا زنده نگهداشتن یاد آنهاست بیان داشت: آنچه برای ما به عنوان کشوری که پرچم اسلام را به دست گرفته مهم است حفظ محور مقاومت است.
سرهنگ یزدانی با بیان اینکه ما سربازان انقلاب اسلامی هستیم و باید از دستاورد‌های آن حفاظت کنیم افزود: دفاع مقدس ادامه دارد و شخصی که دفاع مقدس را فقط منوط به همان 8 سال بداند انقلاب را نشناخته است و درکی از انقلاب ندارد.
وی ادامه داد: به فرموده مقام عظمی ولایت "با علم آموزی و توانی که دارید باید به عنوان افسر جنگ نرم در صحنه حضور پیدا کنید و علم و دانش خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی صرف کنید".