بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بجنورد از خوابگاه مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی  

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بجنورد از خوابگاه مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی  

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر؛ غلامرضا رمضانیان معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری،  مژگان میرحسینی معاون دانشجویی، مصطفی شادمهر مدیر امور دانشجویی در روز دوشنبه 10 مهر 1402 از خوابگاه مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی بازدید کردند.  رمضانیان در این دیدار که در یک فضای صمیمی و دوستانه برگزار شد در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی با دانشجویان به بحث و گفتگو پرداخت.


در این دیدار که به صورت نشست و گفتگوی دو طرفه انجام شد، دانشجویان رضایت بالای خود از استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه کوثر ابراز داشتند و بیان داشتند که در دانشگاه کوثر خدمات رفاهی- دانشجویی در زمینه های تغذیه، برنامه های مشاوره و بهداشتی و امور ورزشی با کیفیت بالایی انجام می شود. در ادامه، دانشجویان از نسبت به متناسب نبودن هزینه خوابگاه با امکانات موجود انتقادات خود را بیان کردند. همچنین ضمن ابراز رضایت مندی از خدمات ایاب و ذهاب دانشجویی از نظر کمیت و کیفیت در سال جاری، در راستای افزایش کیفیت خدمات‌دهی پیشنهاداتی را ارایه دادند. 


رمضانیان در پاسخ به سوالات دانشجویان در خصوص امکانات خوابگاه های خودگردان بیان داشت: کمبود زیرساخت های شهر بجنورد در تامین خوابگاه های استاندارد و مناسب اسکان دانشجویان موضوعی است که قابل انکار نیست اما همواره سعی شده است که بهترین ساختمان ها برای اسکان دانشجویان انتخاب و تجهیز شوند.    
وی در پاسخ به سوالات و درخواست های دانشجویان در خصوص حمل و نقل شهری و ایاب و ذهاب به محل دانشگاه گفت: به جهت رفاه حال دانشجویان از تعداد 40 دستگاه اتوبوس شهری موجود در شهر 11 دستگاه به دو دانشگاه بجنورد و کوثر اختصاص داده شده است.


رمضانیان در پایان این بازدید، با توصیه دانشجویان به اهتمام برای ارتقا سطح علمی و بالا رفتن سرانه کتابخوانی افزود: دانشجویان می‌تواند در روز 19 مهر همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان به صورت رایگان در کتابخانه آیت الله مهمان نواز عضو شوند. وی همچنین به ارائه طرح‌های پیشنهادی قابل اجرا در راستای ترقی و اعتلای شهر و استان تاکید کرد و به منظور راه اندازی طرح‌ها، پروژه‌های پژوهشی قول مساعدت داد.  
لازم به ذکر است معاون دانشجویی و مدیر امور دانشجویی دانشگاه که در این بازدید حضور داشتند، به پرسش‌های دانشجویان درخصوص امور رفاهی و دانشجویی پاسخ دادند.