بازدید معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از مرکز نوآوری بانوان دانشگاه کوثر

بازدید معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور  از مرکز نوآوری بانوان دانشگاه کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از مرکز نوآوری بانوان دانشگاه کوثر بازدید کرد.

دکتر خزعلی با بیان این که بانوان خراسان شمالی، بانوانی توانمند و با استعداد هستند، اظهار داشت: استان خراسان شمالی در صدر استان­های اشتغال زا و کارآفرینی در حوزه بانوان است. معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور  افزود: با توجه به این که بانوان خراسان شمالی در حوزه­های مختلف فعال و سرآمد هستند، و جهت حمایت و شکوفایی استعدادهای بالقوه ای که در این استان وجود دارد، تلاش می‌کنیم که با تخصیص اعتبارات و اعطای تسهیلات مناسب، زمینه به بار نشستن این استعدادها را فراهم کنیم.

این بازدید که با همراهی دکتر محبوبه معین مقدس، سرپرست دانشگاه کوثر و  و دکتر زهرا معین­ی یکتا مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری انجام شد، دکتر خزعلی، از واحدهای مستقر در این مرکز بازدید کرد و در جریان دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

شایان ذکر است که نخستین مرکز نوآوری بانوان در استان خراسان‌شمالی در دانشگاه کوثر با هدف حمایت از اکوسیستم کارآفرینی، تسهیل فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال و توانمندسازی بانوان در اقتصاد دانش‌بنیان، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با زیرساخت‌های متناسب با نیاز بانوان در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شد.