شب گذشته انجام شد؛

بازدید رئیس دانشگاه کوثر از خوابگاه تندیس 5

بازدید رئیس دانشگاه کوثر از خوابگاه تندیس 5

دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر با حضور در خوابگاه تندیس  پنج از آخرین وضعیت خوابگاه دانشجویان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در این بازدید با تأکید بر اینکه رعایت قوانین خوابگاه برای تک تک دانشجویان الزامی است افزود: تمام تلاش مجموعه در راستای حل مشکلات و رفع موانع موجود انجام خواهیم داد .

دکتر حسینی همچنین با ابراز خرسندی از وضعیت موجوددرخوابگاه  تندیس 5 دستور داد: جهت آسایش بیشتر دانشجویان روند ایجاد اتاق مشاوره، اتاق مطالعه و اتاق تربیت بدنی تسریع گردد.

وی ادامه داد: جهت ایجاد امنیت و رفاه دانشجویان و رفع نیازهای اولیه آنها به زودی بوفه خوابگاه با مسئولیت خود دانشجویان راه اندازی خواهد شد.

دکتر علیرضا حسینی با بیان اینکه تمام مواردی که گزارش شده را تا رفع مشکلات پیگیری خواهم کرد افزود:  در 30 آذر ماه برای بازدید دوباره از وضعیت ایجاد اتاق مشاوره،تربیت بدنی  واتاق مطالعه در این خوابگاه حضور پیدا خواهم کرد و افزود: اقلام تحویلی به دانشجویان از طرف امور خوابگاه های دانشگاه در پایان سال تحصیلی از دانشجویان تحویل گرفته خواهد شد و به دانشجویان تاکید کرد در حفظ و نگهداری اموال خوابگاه کوشا باشند.

گفتنی است در پایان این بازدید دکتر حسینی از نزدیک در جریان مشکلات اتاق ها قرار گرفت همچنین در این نشست معاونین، مدیران حراست، روابط عمومی، امور فرهنگی، امور دانشجویی، امور خیرین، فناوری، تدارکات رییس دانشگاه کوثر را همراهی کردند.