بازدید اعضای هیأت علمی دانشگاه کوثر از مجتمع پتروشیمی خراسان

بازدید اعضای هیأت علمی دانشگاه کوثر از مجتمع پتروشیمی خراسان

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، به همت کارگروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت، جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه به همراه هیات رئیسه و نمایندگان اداره صمت خراسان شمالی روز سه شنبه مورخه 3 خرداد ماه 1402 بازدیدی از مجتمع پتروشیمی خراسان به عمل آوردند.

دکتر معین مقدس رئیس دانشگاه کوثر در این بازدید علمی گفت: دانشگاه کوثر با داشتن اعضای هیات علمی مجرب و جوان در رشته‌های مرتبط می‌تواند در جهت رفع نیازها و مشکلات صنعت گام‌های بسیار موثری بردارد تا بدین وسیله به تولید علم و به تبع آن برای استان و کشور تولید ثروت کنیم و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

دکتر معین مقدس اظهار امیدواری کرد که این بازدید زمینه ساز تعامل بیش از پیش مجتمع پتروشیمی خراسان با دانشگاه کوثر شود.

مهندس یوسف حسنی مدیر عامل مجتمع پتروشیمی خراسان با ابراز خرسندی از این بازدید علمی گفت: رویکرد ما بر این است که بتوانیم از ظرفیت‌های علمی استان در جهت رفع مشکلات و موانع مجتمع استفاده کنیم و باعث شکوفایی هر بیشتر اقتصاد استان و کشور باشیم.

در ابتدای این بازدید علمی مهندس نیکبخت مدیر روابط عمومی مجتمع پتروشیمی خراسان، توضیحاتی در خصوص وضعیت فعلی این مجتمع، محصولات تولیدی، تعداد سهامداران و جایگاه آن در سطح منطقه و کشور ارائه کرد و افزود: مجتمع پتروشیمی خراسان نقش بسزایی در اقتصاد کنونی کشور ایفاء می‌نماید.

در ادامه اعضای هیات علمی حاضر که از گروه‌های مختلف آموزشی که در این بازدید شرکت کرده بودند، از بخش های مختلف بازدید کردند و با پتانسیل‌های آزمایشگاهی و پژوهشی شرکت پتروشیمی خراسان آشنا شدند.