رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی:

ایفای درست نقش روابط عمومی‌ها بسیار مهم است

ایفای درست نقش روابط عمومی‌ها بسیار مهم است

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به شرایط خاص کشور به لحاظ بودجه‌ای گفت: ایفای درست نقش روابط عمومی‌ها بسیار مهم است چون باید با دقت بیشتری خدمات و موفقیت‌های دولت را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، حسن پارسی پور عضو هیأت علمی دانشگاه کوثر که در دوره آموزشی عکاسی و تصویربرداری برای روابط عمومی‌های استان سخن می‌گفت، اظهار داشت: در شرایطی که به همدلی و وحدت در جامعه نیاز داریم، اهمیت جایگاه و ایفای درست نقش روابط عمومی‌ها بسیار مهم است.

دکتر پارسی پور گفت: مسئولان روابط عمومی باید با اطلاع رسانی مطلوب خدمات و نقاط قوت و انتقال نقدهای بیرونی به سازمان‌ها به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.

عضو هیأت علمی دانشگاه کوثر با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در تبیین شرایط خاص کشور افزود: سازمان برنامه و بودجه در راستای اصلاح ساختار بودجه و تبدیل تهدید تحریم‌ها به فرصتی برای قطع وابستگی به نفت تلاش می‌کند و در این مسیر از کمک نخبگان و دانشگاهیان بهره می‌گیرد تا آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است محقق شود.

وی ادامه داد: برای تغییر نگرش در نظام برنامه‌ریزی و بودجه کشور به تعامل و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی نیاز داریم و این نیازمند همت و تلاش روابط عمومی‌هاست.

شایان ذکر است دوره آموزشی عکاسی و تصویر برداری به منظور ارتقاء سطح روابط عمومی‌های استان با تدریس احسان کمالی برگزار شد.