معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار با سرپرست دانشگاه کوثر:

ایران به عنوان کشوری اسلامی، نیازمند اهتمام بیشتر به توانمندسازی بانوان

ایران به عنوان کشوری اسلامی، نیازمند اهتمام بیشتر به توانمندسازی بانوان
روسای دانشگاه‌های بجنورد و کوثر(ویژه خواهران) با دکتر سید محمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، دیدار کردند و در خصوص مسائل مربوط به آموزش عالی در استان خراسان شمالی به گفتگو پرداختند. 
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر؛
در این دیدار دکتر معین مقدس، سرپرست  دانشگاه،  گزارش مبسوطی از عملکرد این  دانشگاه و پیشرفت‌های  آموزشی، فرهنگی و پژوهشی و جایگاه آن در بین دانشگاه‌های ویژه خواهران در ایران ارائه نمود. وی سپس گزارشی از چالش‌ها و مشکلات دانشگاه، به خصوص در مورد عدم وجود فضای فیزیکی متمرکز و مناسب برای فعالیت‌های دانشگاهی، ارایه کرد و ادامه داد: 
پیشرفت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه کوثر (ویژه خواهران) به‌خصوص در سال‌های اخیر به‌رغم مشکلات مذکور نشانه پتانسیل بالای اعضای هیات علمی جوان و نیروی غیر هیات علمی مجرب دانشگاه است که هم‌اکنون به امر آموزش و توانمندسازی حدود  چهار هزار دانشجو مشغول هستند. سرپرست دانشگاه کوثر، با توجه به اهمیت و نقش دانشگاه کوثر (ویژه خواهران) و اقبال بانوان مشتاق تحصیل در دانشگاه‌های تک جنسیتی با توجه به بافت فرهنگی و وجود اقوام مختلف در استان خراسان شمالی، خواستار عنایت بیشتر مسئولین امر به این دانشگاه شد. 
 
دکتر حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از تلاش‌های صورت گرفته و پیشرفت‌های حاصل شده در این مجموعه دانشگاهی اظهار داشت: ایران به عنوان  کشوری اسلامی  و در حال توسعه، نیازمند اهتمام بیشتر به تربیت و توانمندسازی بانوان است و لذا حمایت از دانشگاه‌های ویژه بانوان باید در دستور کار قرار گیرد. در انتها، وی  قول مساعد داد تا پیشنهادات و مطالبات مورد بررسی قرار گیرد تا برای رفع آنها برنامه ریزی مناسب انجام شود.