رئیس دانشگاه کوثر خبر داد:

ایجاد مرکز مطالعات زنان وخانواده شرق و شمال شرق کشور در دانشگاه کوثر

رئیس دانشگاه کوثر با اشاره به ضرورت واهمیت جایگاه زن وخانواده از ایجاد و راه اندازی تنها مرکز مطالعات زنان وخانواده در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در نشست با مدیرکل امور بانوان و خانواده  استانداری خراسان شمالی در دانشگاه کوثرافزود:نقد وبررسی نظریه ها ومکاتب ،تولید علم بومی در حوزه مطالعات زنان،زمینه سازی برای تربیت نظریه پردازان وکارشناسان متعهد جهت سیاست گذاری مطلوب در سطوح مختلف برنامه ریزی کشور از اهداف راه اندازی این مرکز است.
وی ادامه داد:در سال تحصیلی آینده رشته مطالعات خانواده در دانشگاه کوثر راه اندازی خواهد شد وافزود:با ایجاد این رشته به دنبال تربیت کارشناس جهت اجرای طرح های مربوط به زنان وسیاست گذاری وبرنامه ریزی و مشاوره در امور بانوان هستیم.
دکتر حسینی بیان کرد: رشته مطالعات زنان سال1380 در دانشگاه های الزهرا ،علامه وتربیت مدرس ایجاد شده که با داشتن رشته پایه مطالعات خانواده در دانشگاه کوثر  در دوره کارشناسی در آینده رشته ی مطالعات زنان در گرایش های متفاوت دانشجو خواهد پذیرفت.
وی همچنین اظهار کرد:با توجه به  مأموریت دانشگاه کوثر تنها دانشگاه تک جنسیتی شمال شرق کشور در حوزه علوم انسانی ، با راه اندازی مرکز مطالعات زنان وخانواده می توانیم جهت تسهیل کسب و کار بانوان وآموزش،کمک و مشاوره دادن به بانوان وکم کردن آسیب های اجتماعی کمک کنیم.
وی با تأکید بر راه اندازی این مرکز از "محبوبه معین مقدس" مشاور امور بانوان وخانواده خود خواست: با هم فکری و مساعدت  و با بررسی مرکز مطالعه وتحقیقات زنان دانشگاه تهران تلاش خود را برای اجرایی شدن  وراه اندازی این مرکز در دانشگاه به کار بندد.