اهتمام دولت سیزدهم در کمک به پیشرفت دانشگاه کوثر

اهتمام دولت سیزدهم در کمک به پیشرفت دانشگاه کوثر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر؛ صبح امروز یکشنبه 19 فروردین دکتر محبوبه معین مقدس رئیس دانشگاه و هیئت‌رئیسه با استاندار خراسان شمالی، در محل دفتر استانداری دیدار و گفتگو کردند.  
دکتر محبوبه معین،حل مشکلات فیزیکی دانشگاه را کمک بزرگی به رشد و توسعه آن عنوان کرد و گفت: در دولت سیزدهم حمایت‌های زیادی در جهت رفع مشکلات و موانع پیش‌رو این دانشگاه صورت گرفته است و در 1403 تلاش خواهیم کرد که بتوانیم راه دسترسی به دانشگاه و مشکلات خوابگاه دانشجویان عزیز که از سراسر کشور این دانشگاه سرآمد را انتخاب کردند را مرتفع سازیم.
رئیس دانشگاه افزود: درصدد هستیم با تجهیز آزمایشگاه‌ها و جذب هیئت‌علمی موردنیاز، بتوانیم بانوانی سرآمد تربیت نموده که قطعا به عنوان مادرانی توانمند برای پرورش نسلی کارآمد نقش آفرین خواهند بود. 
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان، نیازمند تخصیص اعتبار برای گسترش فضای فیزیکی هستیم که با کمک‌های وزارت علوم و حمایت‌های استانداری در مدت‌زمان کوتاهی بتوانیم آنچه شایسته دختران ایران‌زمین است را محقق سازیم.
در این دیدار محمدرضا حسین نژاد افزود: اگر مشکلات دانشگاه‌ها حل نشود در سال‌های تحصیلی بعدی شاهد ریزش دانشجو خواهیم بود، لذا با جدیت باید برای رفع موانع رشد و توسعه آنها  بکوشیم. 
وی با اشاره به اینکه دانشگاه کوثر مورد تأکید رئیس‌جمهور و معاون امور زنان نهاد ریاست جمهوری است، اظهار داشت: امیدواریم این دانشگاه به‌عنوان آبروی استان و یک الگوی کشوری به رشد و توسعه متناسب دست یابد.
در ادامه نیز رئیس دانشگاه کوثر ضمن تقدیر از حمایت همیشگی استاندار خراسان شمالی، اظهار امیدواری کرد که با حمایت های دلسوزانه مسئولین، دانشگاه کوثر در این آینده ای نزدیک، به جایگاه اصلی خود در حوزه آموزش عالی بانوان دست یابد.