انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه کوثر و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی

انعقاد تفاهم نامه میان دانشگاه کوثر و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه کوثر و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با حضور دکتر محبوبه معین مقدس رئیس دانشگاه کوثر و امیر سرتیپ محمد نجاتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر رئیس دانشگاه کوثر در این نشست در جهت همکاری‌های روزافزون ما ‌بین دانشگاه کوثر و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد و افزود: دانشگاه کوثر مانند گذشته آمادگی همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی را در زمینه‌های مختلف دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با تأکید بر اینکه دانشگاه کوثر در ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در استان پیشتاز است، گفت: با برقراری ارتباط موثر بین دانشگاه و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی می‌توانیم جهت ارتقا سطح آموزش و به روز رسانی اطلاعات کارکنان و اساتید دانشگاه، دوره‌های آموزشی و کارگاه‌هایی در حوزه دفاع مقدس برگزار کنیم.

امیر سرتیپ محمد نجاتی با اشاره به حمایت مادی و معنوی از پایان نامه و رساله‌های دانشجویی مرتبط با علوم و معارف دفاع مقدس بیان داشت: امکان تدوین طرح‌های پژوهشی مشترک و تدوین مقالات برای همایش‌های این مرکز برای دانشجویان و اساتید دانشگاه فراهم است و مرکز می‌تواند در چاپ آثار پژوهشی در فصلنامه‌های داخلی و خارجی به ایشان کمک نماید.

همچنین در این نشست در خصوص فرصت مطالعاتی ارتباط با صنعت و جامعه اعضای هیات علمی دانشگاه، عنوان شد: مرکز می‌تواند با برگزاری جلسه‌های هم افزایی مشترک با اعضای هیات علمی دانشگاه، نقش بیشتری در این زمینه با ارائه و تعریف فعالیت‌های پژوهشی در حوزه دفاع مقدس که با این طرح همسو باشد ایفا نماید.