انجام کلیه امور دانشگاه از شنبه ١ آذر ١٣٩٩ به صورت مجازی و دورکاری

انجام کلیه امور دانشگاه از شنبه ١ آذر ١٣٩٩  به صورت مجازی و دورکاری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، معاونت اداری و مالی دانشگاه در خصوص نحوه‌ اجرای بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور با موضوع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهرهای کشور اطلاعیه ای صادرکرد که طبق این  اطلاعیه کلیه فعالیت‌های دانشگاه از روز شنبه ١ آذر به مدت دو هفته به‌صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی خواهد بود. 
 
 در متن اطلاعیه به موارد ذیل اشاره شده است:
 
١) به استناد بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کلیه فعالیت های دانشگاه از تاریخ ۱ آذر ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و دورکاری خواهد بود.
 
٢) طبق بنـد ٣ ماده ٣ بخشـنامه فوق الذکر، فعالیتهای آموزشـی و پژوهشـی توسط اعضای هیأت علمی و مسئولین مربوطه کمافی السابق از طریق سامانه های الکترونیکی دایر است. 
 
٣) کلیه اعضـای هیأت علمی و کارکنان دانشـگاه کمافی السابق موظف به ارائه خـدمات به صورت دورکاری از طریق سامانه های آموزش الکترونیکی و مجازی وسامانه های مربوط به ارباب رجوع و دانشجویان و پشتیبانی از فعالیتهای آموزشی از طریق سامانه های آموزش الکترونیکی می باشند. 
 
٤) معـاونین و مـدیران واحـدها می بایست برحسن انجـام کار نظارت و گزارش عملکرد زیر مجموعه ها را به مقام مافوق خود به طور روزانه یا هفتگی ارائه نمایند. 
 
٥) کلیه معـاونین، مـدیران و کارکنـان دانشـگاه موظفنـد همیشه تلفـن همراه خـود را روشن و پاسـخگوی تماس ها باشند. 
 
٦) حضور کارکنان حفاظت فیزیکی و تأسـیسات با رعایت کلیۀ پروتکلهای بهداشتی ضروری است و مسئولین سامانه های الکترونیکی دانشگاه به تشخیص ریاست محترم دانشگاه یا معاونین و مدیران مربوط موظفند با رعایت کلیۀ پروتکل های بهداشتی در دانشگاه حضور داشته باشند. 
 
٧) جلسات کنفرانس های ویدیویی علمی، آموزشی، اداری و وبینارها کمافی السابق برگزار می گردد. 
 
٨) درصورت نیـاز و ضرورت به حضور همکـار یـا همکـاران در ایـام مربوطه می بایست فرم حضور در ایـام تعطیلات را تکمیل و به امضای مقام مافوق یا مجاز رسانده و سپس نسـبت به حضور در محل کار با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی اقدام نمایند. 
 
٩) تشـخیص ضرورتهای حضور همکاران با نظر ریاست محترم دانشگاه یا معاون محترم اداری و مالی است و هماهنگی آن باحراست دانشگاه می باشد.
 
١٠) حراست دانشـگاه مسـئولیت نظـارت بر تمـام ساختمـان ها و ورود و خروج و حضور همکاران را بر عهـده خواهد داشت.
 
١١) اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشـگاه موظفند کیفیت آموزشـی، اداری، فرهنگی و پژوهشـی و.... راحفظ نمایند و کمافی السابق ارائه دهند. 
 
شایان ذکر است در صـورت هرگـونه تغییر در وضـعیت شـهر (قرمز، نـارنجی و زرد) نحـوه حضـور کارکنـان بـا توجه به بخشنامه های بعدی از طریق درگاه های خبری و تارنمای دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.