مدیر آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه کوثر:

انتخاب واحد نیم سال دوم دانشجویان از 7 بهمن آغاز می شود

انتخاب واحد نیم سال دوم دانشجویان از 7 بهمن آغاز می شود

مدیر آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه کوثرگفت: انتخاب واحد نیم سال دوم دانشجویان دانشگاه کوثر از 7 بهمن آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر نعیمه پراندوجی افزود: انتخاب واحد اینترنتی دانشجویان ورودی سال 94 و ما قبل از آن در تاریخ 7 بهمن انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: دانشجویان ورودی سال 1395 می توانند در تاریخ 8بهمن با مراجعه به سامانه ، انتخاب واحد اینترنتی خود را ثبت نمایند.
دکتر پراندوجی همچنین بیان کرد: انتخاب واحد اینترنتی دانشجویان ورودی سال 1396 در تاریخ9 بهمن انجام خواهد شد و دانشجویان ورودی سال 1397 باید در تاریخ 10 بهمن انتخاب واحد اینترنتی خود را ثبت نمایند.
وی افزود:طبق برنامه  زمان بندی اعلام شده توسط  مدیریت آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه کوثر ترمیم انتخاب واحد تمام ورودی ها در تاریخ 13تا 14 بهمن انجام خواهد شد و هرگونه عدم ثبت انتخاب واحد در این روز ومشکلات ناشی از آن برعهده دانشجو خواهد بود.
مدیر آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه کوثرادامه داد:تاریخ حذف و اضافه 27 تا 29 بهمن می باشد و دانشجویانی که در بازه زمانی تعیین شده انتخاب واحد انجام ندهند باید جریمه تأخیر در انتخاب واحد را به واحد آموزش بپردازند.
دکتر نعیمه پراندوجی همچنین با بیان اینکه 7 تا 13 بهمن زمان انتخاب دروس معرفی به استاد و اعلام نمره دروس معرفی به استاد می باشد افزود:  دانشجویان برای انجام کارهای دروس معرفی به استاد خود به کارشناس مربوطه مراجعه کنند.
وی با اعلام اینکه کلاس های ترم جدید از 13بهمن شروع خواهد شد از دانشجویان خواست براساس آیین نامه های آموزشی در کلاس ها حضور به موقع داشته باشند.