امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه کوثر بجنورد با پارک علم و فناوری خراسان شمالی

امضاء تفاهم نامه همکاری دانشگاه کوثر بجنورد با پارک علم و فناوری خراسان شمالی

 

در نشست مشترک روسای دانشگاه کوثر بجنورد و پارک علم و فناوری خراسان شمالی تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی میان طرفین به امضا رسید.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر دکتر محبوبه معین مقدس رئیس دانشگاه کوثر بجنورد در این نشست با تأکید بر اهمیت افزایش همکاری‌های علمی و پژوهشی در سطوح مختلف به عنوان یکی از مهم ترین اهداف دانشگاه گفت: با توجه به اینکه دانشگاه کوثر در نظر دارد رویداد استارت آپ ویکند علوم انسانی را برگزار کند، امضای این تفاهم نامه فرصتی مناسب برای گسترش همکاری های دانشگاه کوثر و پارک علم و فناوری خراسان شمالی ایجاد می کند.

دکتر گرمه ای رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در این نشست با تاکید بر توانمندی های پارک علم و فناوری اظهار داشت: نسبت بانوان بر مسندهای مدیریتی در واحدهای فناور استان یکی از بهترین نسبت ها در کشور است و وجود دانشگاه کوثر یک فرصتی مغتنم در همین راستا است، لذا پارک علم و فناوری ابراز علاقه مبنی بر همکاری دو جانبه در زمینه های علمی و فناوری را دارند.

لازم به ذکر است  در این نشست گزارشی از رویداد استارتاپ علوم انسانی، واحد ارتباط با صنعت و مرکز رشد بانوان دانشگاه کوثر ارائه گردید.