افتخارآفرینان دانشگاه کوثر در دومین جشنواره سراسری پروین اعتصامی

افتخارآفرینان دانشگاه کوثر در دومین جشنواره سراسری پروین اعتصامی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، در دومین جشنواره سراسری علمی، فرهنگی و هنری پروین اعتصامی، دانشجویان فرهیخته دانشگاه کوثر موفق به کسب یک مقام سوم و چهار رتبه شایسته تقدیر در سطح کشور شدند. در این جشنواره، خانم کوثر طبری، مقام سوم را در بخش هنری – گلیم بافی را کسب کرد و خانم‌ها زهرا مسعودی‌نیا در رشته - داستان، زهرا روتیوند غیاثوند در رشته دل‌نوشته، زهرا شور گشتی در رشته فیلنامه‌نویسی، آتنا یگانه چافجیری در رشته موسیقی حائز رتبه شایسته تقدیر شدند. 
شایان ذکر است دومین جشنواره ملی فرهنگی هنری پروین اعتصامی به میزبانی دانشگاه کوثر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده به منظور شناسایی و معرفی و ارتقای ظرفیت‌ها، استعدادها و توانمندی‌های دختران دانشجو در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار و آیین اختتامیه آن در روز یکشنبه ۲۲ خردادماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، دکتر زهرا عبدخدایی، مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی در امور بانوان وزارت علوم، و جمعی از مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.
 
حوزه ریاست و مدیریت  امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کوثر این موفقیت را به دانشجویان نامبرده تبریک عرض می‌نماید. امید است در آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیش از پیش دانشجویان دانشگاه کوثر در سطوح مختلف علمی، فرهنگی و هنری باشیم.