افتتاحیه مسابقات آمادگی جسمانی بانوان هیئت علمـی و کارمنـد دانشگاه‌ها‌ و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور

افتتاحیه مسابقات آمادگی جسمانی بانوان هیئت علمـی و کارمنـد دانشگاه‌ها‌ و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر: مراسم افتتاحیه مسابقات آمادگی جسمانی بانوان هیئت علمـی و کارمنـد دانشگاه‌ها‌ و موسسات آموزش عالی منطقه ۹ ورزش کشور صبح روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ با حضور دکتر معین مقدس رئیس دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا خادملو دبیر ورزش منطقه ۹، دکتر غلامحسین شاکری مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی برگزار شد.

 این مراسم که در مجموعه ورزشی دانشگاه کوثر برگزار شد با خیرمقدم رئیس دانشگاه کوثر شروع شد و در ادامه حجت الاسلام موسوی جاجرمی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های استان خراسان شمالی و دکتر شاکری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در خصوص اهمیت توجه به ورزش به خصوص ورزش بانوان صحبت کردند. در انتها نیز دکتر خادملو، دبیر منطقه ۹ ورزش دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، گزارشی از این مسابقات ارائه کرد و از دانشگاه کوثر به خاطر میزبانی این دوره از مسابقات تشکر نمود.

 اجرای حرکات رزمی توسط فرزندان کارکنان دانشگاه کوثر، موسیقی زنده، حرکات موزون و رژه تیم‌های شرکت کننده از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

 لازم به ذکر است این دوره از مسابقات با حضور ۵ تیم از دانشگاه‌های حکیم سبزواری، بیرجند، مجتمع آموزش عالی اسفراین، بجنورد و دانشگاه کوثر  و با ۴۰ ورزشکار برگزار می شود.