اطلاعیه (مهم) ضوابط برگزاری امتحانات

از کلیه دانشجویان محترم درخواست می‌شود، جهت جلوگیری از هرگونه اختلال در روند برگزاری امتحانات، موارد زیر را به دقت مطالعه و نسبت به رعایت کلیه آن‌ها اقدام نمایند. رعایت نظم نشانه شخصیت شماست.

1) 20دقیقه قبل از شروع امتحان در محل برگزاری امتحانات حضور داشته باشید با توجه به موارد فوق تأکید می‌شود پیش‌بینی لازم برای زمان، مسیر، وسیله ایاب و ذهاب عمومی و مشکلات احتمالی را نموده و به موقع از منزل خارج شوید.

2) به همراه داشتن لوازم التحریر شخصی از جمله خودکار و یا هر وسیله مورد نیاز الزامی بوده و تبادل هرگونه وسیله از جمله ماشین حساب و امثال آن در جلسۀ امتحان ممنوع،تخلف و تقلب محسوب می‌گردد.

3) به همراه داشتن هرگونه کتاب، جزوه و امثال آن، اعم از مرتبط یا غیرمرتبط با موضوع امتحان، اکیداً ممنوع است.

4) هرگونه گفتگو با سایر دانشجویان در جلسۀ امتحان، تحت هر عنوانی تخلف و تقلب محسوب می‌گردد.

5) همراه داشتن گوشی تلفن همراه( حتی خاموش)، در جلسه امتحان، تخلف و تقلب محسوب می‌شود.

6) هرگونه نوشته بر روی برگه، ماشین حساب و امثال آن، حتی در صورتیکه مرتبط با موضوع و سوالات امتحان نباشد، تخلف و تقلب محسوب می‌گردد.

7) استفاده از ماشین حساب فقط در امتحاناتی که مجوز استفاده از آن توسط استاد اعلام شده باشد، مجاز بوده و فقط ماشین حساب‌هایی قابل استفاده هستند که در سطح اعلام شده توسط استاد باشند. هر نفر برای خود یک ماشین حساب جداگانه همراه داشته باشد. استفاده از تلفن همراه به عنوان ماشین حساب تقلب محسوب می‌شود.

8) نکاتی که مسوولان اجرایی آزمون متذکر شده را رعایت نمایید.

9) دانشجویان در صورت داشتن دو امتحان در یک زمان باید مسئول جلسه را قبل از آغاز امتحان مطلع نمایند.

10) کامل کردن تمامی موارد ذکر شده در پاسخنامه از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی و... در پاسخنامه الزامی می‌باشد.  همچنین نوشتن نام و نام خانوادگی دانشجو به همراه شماره دانشجویی در برگه سوال نیز الزامی است. در هنگام تحویل پاسخنامه برگه سوال نیز می‌بایست تحویل داده شود.

11) امضای لیست حاضرین به معنای حضور در جلسه امتحان می‌باشد و تا ۲۰ دقیقه بعد از شروع امتحان می‌بایست لیست مذکور توسط رابط از دانشجوی حاضر در جلسه امضاء گرفته شود. چنانچه رابط جهت اخذ امضاء به شما مراجعه ننماید مراتب سریعاً به رابط مربوطه اطلاع داده شود. ضمناً عدم امضای لیست حاضرین به منزله غیبت در امتحان می‌باشد و غیبت موجه در امتحان حذف درس و غیبت غیر موجه صفر محسوب می‌شود.

12) دانشجویانی که در کلاس درس غیبت آن‌ها بیش از 3/16 کل جلسات درس باشد، حق شرکت در جلسه امتحان پایان نیمسال را ندارند. در صورت ارائه دلیل و موجه شناخته شدن غیبت در شورای آموزشی، درس آن‌ها حذف و در غیر این صورت نمره صفر برای آن درس منظور خواهد شد.

13) همراه داشتن کارت دانشجویی(در صورت اخذ) الزامی می‌باشد. جهت اخذ کارت ورود به جلسه باید ارزشیابی اساتید انجام شود.

ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای همه دانشجویان از کلیه خواهران عزیز خواهشمندیم کلیه شئونات اسلامی و دانشجوئی را رعایت نموده و با آمادگی و استعانت از خداوند متعال در جلسات امتحانی حضور یابند.

 

                                                                      امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کوثر(ویژه خواهران)