اطلاعیه در خصوص وضعیت حضور کارکنان در دانشگاه

اطلاعیه در خصوص وضعیت حضور کارکنان در دانشگاه
با سلام و احترام  ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی، عطف به بخشنامه‌های سازمان اداری و استخدامی به شماره 1235 مورخ 1399/01/05 و شماره 4908 مورخ 1399/01/13، اطلاعیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مطابق مصوبۀ هیأت رئیسۀ دانشگاه، بدینوسیله نحوه حضور همکاران گرامی دانشگاه جهت اطلاع و اقدام لازم به حضور ارسال می‌گردد.
 
1- جهت ارائه خدمات در عین کاهش تردد و تجمع همکاران در محیط کار، حداکثر حضور همکاران تا 20 فروردین سال جاری به تعداد یک‌سوم است.
2- لطفا ما‌بقی دوسوم همکاران از مرخصی استفاده کنند. مرخصی درخواستی در این ایام مرخصی استحقاقی محسوب نخواهد شد.
3- برنامه‌ریزی در این خصوص همچنین برنامه‌ریزی در خصوص نحوه حضور یک‌سومی همکاران هر حوزه با نظر، نظارت و تأیید مدیریت محترم آن حوزه است.
4- طبق روال جاری و تا اطلاع ثانوی از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، کلاس‌های آموزشی دانشگاه کماکان به صورت الکترونیک ادامه خواهد یافت. درخصوص کم و کیف و جزئیات برگزاری کلاس‌ها به صورت غیر حضوری، بخشنامه‌ها و دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت علوم ملاک عمل می‌باشد.
5- در جهت حفظ سلامت سایر همکاران، لطفا هر یک از همکاران محترم که در ایام تعطیلات نوروز 99 خود یا دیگر نزدیکانشان به بیماری کویید-19 مبتلا شده‌اند، قبل از حضور در دانشگاه، باید موضوع را به مقام مافوق خود اطلاع و تا زمانی که دانشگاه نتیجه را اعلام نکرده است، از حضور در دانشگاه خودداری کنند. 
6- ساعت کاری دانشگاه در این ایام از ساعت 8 لغایت 13 است.
7- بدیهی است تصمیم برای نحوه حضور همکاران در دانشگاه بعد از تاریخ 20 فروردین با توجه به تغییر  شرایط موجود و اتخاذ تصمیم جدید توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا و مصوبات هیات رئیسه دانشگاه متعاقباً اعلام خواهد شد.
معاونت ادارای و مالی دانشگاه