استاندار خراسان شمالی در دیدار با نخبگان دانشگاه کوثر:

استقبال خانواده‌های ایرانی نشان از توانمندی دانشگاه کوثر در جذب دانشجو

استقبال خانواده‌های ایرانی نشان از توانمندی دانشگاه کوثر در جذب دانشجو
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر محبوبه معین‌مقدس، سرپرست دانشگاه کوثر به همراه معاونین و نخبگان علمی دانشگاه با استاندار خراسان‌شمالی دیدار کرد. 
بنا بر این گزارش دکتر حسین‌نژاد استاندار خراسان‌شمالی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی (ع) اظهار داشت: دانشگاه کوثر یکی از افتخارات استان و منطقه است و استقبال خانواده‌های ایرانی نشان از توانمندی این دانشگاه در جذب دانشجو دارد و همچنین توانسته نیازهای علمی منطقه و کشور را در حوزه‌های مختلف برآورده سازد.
نماینده عالی دولت در استان افزود: با توجه به حمایت مسئولین استانی و به خصوص با حمایتی که از این دانشگاه در هیأت دولت و سایر نمایندگان استان وجود دارد در آینده نزدیک مشکلات دانشگاه برطرف خواهد شد.
 همچنین دکتر معین مقدس با تبریک ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر بیان داشت: دانشگاه کوثر به عنوان دومین دانشگاه ویژه خواهران کشور، از زمان تأسیس تاکنون در حصار مشکلاتی از جنس کمبود فضای آموزشی، رفاهی و خوابگاهی است و همچنان سایه محرومیت بر سر این دانشگاه وجود دارد.
سرپرست دانشگاه کوثر ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات دانشگاه نبود فضای متمرکز آموزشی و اداری است که امیدواریم با تکمیل پروژه ساختمان 19 مهر بتوانیم آنچه که شایسته دانشگاه کوثر است را به سرانجام برسانیم و  این مهم ‌جز با حمایت استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان برطرف نخواهد شد.
در پایان این دیدار طرفین بر ضرورت تداوم تعامل دو سویه بین استانداری و دانشگاه تأکید کردند.