اداری و مالی -شوراها و کمیته ها-شورای اداری و مالی

شورای اداری و مالی

شورای اداری و مالی دانشگاه

به منظور تهیه و تنظیم برنامه‌ها و تبیین خط مشی کلی امور اداری دانشگاه، ایجاد هماهنگی جهت سهولت و سرعت امور ‏اجرائی با حضور مسئولین واحدهای مختلف حوزه معاونت، شورای اداری و مالی دانشگاه تشکیل می گردد. که متشکل از افراد زیر می باشد:‏

-  معاون اداری و مالی

-  مدیر امور اداری و پشتیبانی

-  مدیر مالی

-  مدیر ساختمان‌ها و تأسیسات

-  مدیر کارگزینی و رفاه و ‏مدیر مالی

-  مدیر دفتر حقوقی

 

وظایف و اختیارات :

-  مطالعه، بررسی و برآورد نیازهای مربوط به نیروی انسانی و ارائه رهنمودهای مناسب

-  بررسی و اظهارنظر درباره امور مربوط به امور مالی، پاداش، به کارگیری نیرو و نقل و انتقالات، اجاره وسایل نقلیه و ‏ساختمان‌های استیجاری مورد نیاز