اخبار دانشگاه -دیدار دانشگاهیان دانشگاه کوثر با خانواده شهید معظمی

اخبار دانشگاه -دیدار دانشگاهیان دانشگاه کوثر با خانواده شهید معظمی

 

دیدار دانشگاهیان دانشگاه کوثر با خانواده شهید معظمی

جمعی از مسئولین، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه کوثر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با خانواده شهید معظمی دیدار کردند.
                                                            

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، این دیدار به منظور قدردانی از خانواده شهید "حمید معظمی"، همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد.

در ابتدای این دیدار صمیمی دکتر "رمضانعلی نادری مایوان" معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن ابلاغ سلام و درود دکتر "محمدعلی رباط‌جزی" رئیس دانشگاه به خانواده شهید معظمی افزود: خانواده شهدا تاج سر ملت ایران هستند و ملت ایران آزادی و امنیت و آرامش خود را مدیون رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین "جواد صالحی‌نیا" کارشناس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کوثر اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند نشستن بر روی فرش خانواده شهدا برای ما سعادت است.

                                                         

وی افزود: خانواده معظم شهدا با صبر خود به ما درس بزرگواری می‌دهند و وظیفه ما این است که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: زنده نگه داشتن یاد شهدا دارای اجری برابر با شهادت است.

سپس پدر و مادر شهید "حمید معظمی" به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و افزود: بزرگ‌ترین آرزوی شهید، شهادت در راه اسلام بوده است.

                                                      

 

 

گفتنی است در این دیدار صمیمی نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران بجنورد خانم‌ها "آلخانیان" و "دستجردی" هم حضور داشتند.