اجرای آیین نامه جدید کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه ها از اوایل ۹۵

 

اجرای آیین نامه جدید کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه ها از اوایل ۹۵

 

اجرای آیین نامه جدید کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه ها از اوایل ۹۵

معاون اداری و مالی وزارت علوم از بازنگری آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ اداری، اﺳﺘﺨﺪامی و ﺗﺸﻜﻴﻼتی کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: اوایل سال آینده این آیین نامه اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر محمد حسین امید گفت: بازنگری آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ اداری، اﺳﺘﺨﺪامی و ﺗﺸﻜﻴﻼتی کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه‌ها آغاز شده و درحال بررسی پیشنهادات دانشگاه‌ها برای این آیین نامه هستیم.

وی افزود: بررسی‌های اولیه در خصوص این آیین نامه انجام شده و پیش بینی می‌کنیم اوایل سال آینده ویرایش نهایی انجام و تصویب شود.

معاون اداری و مالی وزارت علوم خاطرنشان کرد: از اجرای آیین نامه اداری، اﺳﺘﺨﺪامی و ﺗﺸﻜﻴﻼتی کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه‌ها حدود دو سال و نیم می‌گذرد که برای رفع اشکالات و ایرادات اقدام به بازنگری این آیین نامه کردیم.

امید اظهار داشت: تغییرات در این آیین نامه جزئی است و جزئیات پس از تصویب آیین نامه اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: آیین نامه‌های مشترک دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی پس از اینکه چند سال از اجرای آن‌ها می‌گذرد نیازمند بازنگری است که بازنگری این آیین نامه نیز براین اساس انجام شد.

معاون اداری و مالی وزارت علوم گفت: آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه‌ها نیز بازنگری و اصلاح شد و پس از تصویب اکنون درحال اجرا است.

منبع: mehrnews.com