رئیس کمیته تدارکات و پشتیبانی نمایشگاه مد،لباس وصنایع دستی:

آمادگی پذیرش شرکت‌کنندگان نمایشگاه را داریم

آمادگی پذیرش شرکت‌کنندگان نمایشگاه را داریم

رئیس کمیته تدارکات و پشتیبانی نمایشگاه منطقه ای مد، لباس و صنایع دستی گفت: دانشگاه کوثر آمادگی پذیرش و اسکان شرکت کنندگان نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی را دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر رضا علیزاده با بیان اینکه کمیته تدارکات و پشتیبانی نمایشگاه منطقه ای مد، لباس و صنایع دستی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: طبق پیش بینی به عمل آمده تعداد ۵۰ غرفه در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه تا ششم اسفند ماه می باشد گفت: جهت اسکان شرکت کنندگان رایزنی هایی با اقامتگاه های استان صورت گرفته است که بعد از نهایی شدن تعداد شرکت کنندگان  عقد قرارداد صورت خواهد گرفت.

رضا علیزاده با تأکید بر اینکه برپایی نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی با هدف ایجاد زمینه های ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار در حوزه مد، لباس و صنایع دستی است گفت: غرفه ها به صورت رایگان در اختیار دانشگاهیان قرار خواهد گرفت و امکان اسکان از روز دهم اسفند ماه برای شرکت کنندگان فراهم خواهد شد.

 وی ادامه داد : زمان افتتاحیه نمایشگاه یازدهم اسفندماه و اختتامیه پانزدهم اسفند ماه ۱۳۹۷ خواهد بود و غرفه هایی نیز با حداقل هزینه در اختیار متقاضیان در زمینه ی مد، لباس وصنایع دستی در استان قرار خواهد گرفت.