سرپرست دانشگاه کوثر عنوان کرد؛

آماده همکاری با جمعیت هلال احمر هستیم

آماده همکاری با جمعیت هلال احمر هستیم

رئیس دانشگاه کوثر گفت: در راستای همفکری وتعامل دوسویه آماده همکاری با جمعیت هلال احمر هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر دکتر علیرضا حسینی درنشست با مدیر عامل و معاونان جمعیت هلال احمر استان افزود: با توجه به نقاط اشتراک زیادی که با جمعیت هلال احمر داریم آماده ایم با عقد تفاهم نامه ای کار اجرایی را آغاز کنیم.

 وی ادامه داد:اعضای هیات علمی دانشگاه به عنوان ظرفیت می توانند در مباحث علمی ،پژوهشی وتهیه خوراک های مباحث آموزشی یاری گر جمعیت باشند.

حسینی با اشاره به اینکه علاقه ویژه ای به جمعیت هلال احمر دارم وعضو بین المللی در زمینه ترجمه در جمعیت هلال احمر هستم ادامه داد: برنامه های ما در دانشگاه کوثر بر مبنای عمل انجام خواهد شد وما به دور از شعار زدگی کارها را با پیگیری وعمل دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: باید به دنبال خدمت به دیگران باشیم و با وسیع کردن نگاه برای رشد کردن جامعه واستان تلاش کنیم.

علیرضا حسینی اظهار کرد:تجربه وعلم در کنار یکدیگر می تواند سازمان رشد دهد و ادامه داد: آماده ایم از ظرفیت تمامی افرادی که در جمعیت هلال احمر  دارای تجربه هستند استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر استان نیز در نشست گفت: با رویکرد برنامه محور به دنبال برگزاری دوره های کوتاه مدت با تمرکز بر امر آموزش هستیم.

محسن نجات ادامه داد:موضوع تاب آوری جامعه به عنوان یک کار تحقیقاتی علمی در حال اجرا است که در این خصوص دانشگاه کوثر می تواند در تدوین مباحث کمک شایانی به مجموعه جمعیت هلال احمر بکند.

وی با اشاره اینکه دانشگاه میتواند به عنوان بازوان پرتوان  در امر تحقیق و آموزش مارا یاری کند افزود:با پویا تر کردن کانون های دانشجویی در دانشگاه می توانیم آموزش  را دردرون مجموعه آغاز کنیم.

گفتنی است در این نشست مقرر شد تفاهم نامه بین دانشگاه کوثر و جمعیت هلال احمر و استفاده از ظرفیت های مشترک تهیه شود.