رئیس کمیته تشریفات نمایشگاه منطقه ای مد، لباس و صنایع دستی:

آماده استقبال از شرکت کنندگان نمایشگاه هستیم

رئیس کمیته تشریفات نمایشگاه منطقه ای مد، لباس و صنایع دستی گفت: دانشگاه کوثر آماده استقبال از شرکت کنندگان نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی می باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر مریم محبتی با بیان اینکه کمیته تشریفات نمایشگاه منطقه ای مد، لباس و صنایع دستی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: طبق پیش بینی به عمل آمده از دهم اسفند مراسم استقبال و اسکان شرکت کنندگان نمایشگاه را داریم.

وی  با اشاره به اینکه غرفه هایی نیز با حداقل هزینه در اختیار متقاضیان در زمینه ی مد، لباس وصنایع دستی در استان قرار خواهد گرفت گفت: روز یازدهم اسفند ماه مراسم افتتاحیه نمایشگاه منطقه ای مد، لباس و صنایع دستی با حضور مسئولین را خواهیم داشت.

دکتر مریم محبتی با بیان اینکه کمیته تشریفات برنامه‌های متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته است گفت: روزهای دوازدهم و چهاردهم اسفند ماه برنامه گردشگری به پارک‌های باباامان و بش قارداش و برگزاری مسابقه ورزشی برای مهمانان را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه منطقه ای مد، لباس وصنایع دستی برای کودکان مینی پارک در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

دکتر محبتی از دیگر برنامه های کمیته تشریفات به غرفه عکس با لباس محلی، موسیقی درون نمایشگاه، برگزاری مسابقه طراحی زیباترین لباس با پوشش اسلامی، تقدیر از غرفه برتر نمایشگاه و جانمایی میز خدمت اشاره کرد و ادامه داد : زمان افتتاحیه نمایشگاه یازدهم اسفندماه و اختتامیه پانزدهم اسفند ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.