مدیر امور دانشجویی:

آماده‌ سازی و بهسازی 6 خوابگاه

آماده‌ سازی و بهسازی 6 خوابگاه

6 خوابگاه برای آغاز سال تحصیلی جدید بهسازی و آماده سازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکترابوالقاسم باقری مدیر امور دانشجویی دانشگاه در مورد آماده سازی و بهسازی خوابگاه‌های خصوصی تحت نظر دانشگاه گفت: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان خوابگاهی، امسال یک خوابگاه به خوابگاه‌های دانشگاه اضافه کرده‌ایم و در حال حاضر دانشگاه دارای 6 ساختمان خوابگاهی تندیس است.

وی افزود: برای شروع ترم جدید با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان، سم پاشی تمام خوابگاه‌ها انجام شد.

دکتر باقری با تأکید بر اینکه کلیه مسائل مربوط به خوابگاه‌ها به صورت سیستمی از طریق پورتال در دسترس دانشجویان قرار گرفته است اظهار کرد: برآورد تعداد دانشجویان متقاضی جدیدالورود 300 تا 400 دانشجو می‌باشد و دانشجویان متقاضی سال‌های قبل تا کنون 600 نفر می‌باشد که ثبت نام نهایی شده‌اند.

مدیر امور دانشجویی با بیان اینکه ایجاد شرایط رفاهی مناسب و استفاده بهینه از آن‌ها می‌تواند باعث آرامش خاطر دانشجویان شده و تأثیر بسیاری در شرایط پیشرفت تحصیلی دانشجویان داشته باشد اظهار داشت: ظرفیت خوابگاه‌ها را از 600 نفر به 1000 نفر افزایش داده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه تنها مشکل ما ملکی نبودن خوابگاه‌هاست گفت: متأسفانه مالکان خوابگاه‌ها با افزایش چند برابری اجاره‌ها باعث مشکلاتی در هزینه‌ها شدند.

وی با بیان اینکه رفاه دانشجویان در اولویت است بیان داشت: امسال برای اولین بار "درگاه خوابگاه" راه اندازی گردیده است که نیاز به مراجعه حضوری دانشجو برای ثبت نام و واریز وجه خوابگاه وجود ندارد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه گفت: کلیه خوابگاه‌های دانشگاه مجهز به سیستم گرمایشی است و افزود: همچنین تعریض، رنگ آمیزی سلف سرویس و بهینه سازی فضای غذاخوری دانشگاه در ترم جدید از دیگر اقداماتی است که صورت گرفته است.