حسینی خبر داد

آغاز دومین المپیاد دانشگاه‌های خراسان شمالی از ۲۸ آبان / ثبت‌نام تا ۱۴ آبان ادامه دارد

آغاز دومین المپیاد دانشگاه‌های خراسان شمالی از ۲۸ آبان / ثبت‌نام تا ۱۴ آبان ادامه دارد

رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی خراسان شمالی گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی از از ۲۸ آبان تا ۷ آذر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر به نقل از خبرگزاری دانشجو میثاق حسینی، رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی خراسان شمالی گفت: دومین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی توسط هیات ورزش‌های دانشگاهی خراسان شمالی از ۲۸ آبان الی ۷ آذر برگزار می‌شود؛ این مسابقات در ۱۳ رشته پسران و ۱۱ رشته دختران شامل فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، شطرنج، دو و میدانی، شنا، تنیس‌روی میز، بدمینتون، کاراته، تکواندو، جودو و کشتی در شهر بجنورد برگزار خواهد شد.
حسینی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رقابت‌ها افزایش مشارکت ورزشی دانشجویان استان است، ادامه داد: برقراری جو نشاط و رقابت سالم بین دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از دیگر اهداف این رقابت‌ها به شمار می‌آید.
رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز اولین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خراسان شمالی با مشارکت ۲۴ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در ۱۳ رشته پسران و ۱۱ رشته دختران، در شهر بجنورد برگزار شد که در پایان، دانشگاه‌های دولتی، آزاد و پیام نور بجنورد، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در پایان گفت: ثبت نام تیم‌ها در این رقابت‌ها رایگان می‌باشد و تیم‌های دانشجویی می‌توانند از هم اکنون تا ۱۴ آبان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کنند.