برتری دانشگاه کوثر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در بین دانشگاه‌های خراسان‌شمالی

برتری دانشگاه کوثر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در بین دانشگاه‌های خراسان‌شمالی

دانشگاه کوثر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در بین دانشگاه‌های استان برتر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، در اولین نشست آموزشی دبیران امر به معروف دستگاه‌های خراسان شمالی که با حضور حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف این استان و دبیران امر به معروف دستگاه‌های استان خراسان شمالی روز سه شنبه ۱۶ اسفندماه در بجنورد برگزار شد، در ارزیابی سالانه سامانه امر به معروف و نهی از منکر، به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شد.

دانشگاه کوثر به منظور تبیین ارزش‌های اسلامی و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های مختلفی را در دستور کار داشته و در تلاش بوده تا با انجام برنامه‌های فرهنگی، این فریضه احیا شود.
در این نشست با اهدای لوح از سمیه علی‌آبادی دبیر امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه به خاطر اقدامات انجام شده، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در لوح تقدیر که به امضای دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی رسیده آمده است:
بدینوسیله از اقدامات جنابعالی در راستای احیاء فرایض مقدس امربه معروف و نهی از منکر تقدیر به عمل می‌آید. امید است با حسن توجه و تعامل موثر همه مسئولان در احیاء ارزش‌های اسلامی در پرتو اندیشه حضرت امام خمینی(ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» گام‌های موثرتری بردارید.