(اطلاعیه) استفاده از مرخصی اعضای محترم دانشگاه در ایام تابستان

اعضای محترم هیات علمی دانشگاه 
اعضای محترم غیر هیات علمی دانشگاه
سلام علیکم؛ 
   احتراماً، بدینوسیله به استحضار می‌رساند موضوع استفاده از مرخصی اعضای محترم دانشگاه در ایام تابستان در جلسه هیئت رئیسه شماره 195 مورخ 1400.04.20 مطرح و مصوب شد. لذا در جهت اجرای مصوبه، موارد به شرح زیر به حضور ارسال می‌گردد.
1- به استناد ماده 81 آیین‌نامه استخدامی، اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه می‌توانند از مرخصی ایام تابستان از تاریخ 1400.04.15 لغایت 1400.06.17 استفاده نمایند. بدیهی است به استناد تبصره 3 ماده 82 آئین‌نامه مذکور، امکان ذخیره مرخصی منوط به تأیید و موافقت موسسه است.
2-  به استناد تبصره 1 ماده 55 آیین‌نامه استخدامی، اعضای محترم غیر هیئت علمی دانشگاه می‌توانند از تاریخ 1400.05.02 لغایت 1400.05.08 به مدت 5 روز کاری از مرخصی فوق‌العاده و از تاریخ 1400.05.09 لغایت 1400.05.31 هماهنگی مقام مافوق و بدون ایجاد خلل در امور واحد محل خدمت، از مرخصی استحقاقی استفاده نماید. به استناد تبصره ماده 5 آیین‌نامه استخدامی فوق‌الذکر در صورت استفاده نکردن عضو از مرخصی فوق‌العاده، مرخصی مذکور ذخیره و یا بازخرید نمی‌شود.
3-  همکاران محترم شرکتی مشغول به فعالیت در واحدهای دانشگاه با هماهنگی مقام مافوق و بدون ایجاد خلل در امور واحد، می‌توانند از تاریخ 1400.05.02  لغایت 1400.05.31 از مرخصی استحقاقی استفاده نمایند.
بدیهی است ذخیره و یا بازخرید مرخصی فقط در صورت عدم موافقت مقام مجاز با درخواست مرخصی عضو قبل از استفاده از مرخصی، امکان پذیرخواهد بود. لذا در صورت عدم ثبت مرخصی، دانشگاه مسئولیتی در قبال ذخیره، بازخرید و سایر عواقب ناشی از آن ندارد.
استفاده از مرخصی دورکاری در این ایام، مورد تائید دانشگاه نیست.