توسط رئیس دانشگاه کوثر انجام شد؛

پیگیری وعده های داده شده در بازدید از خوابگاه ها

پیگیری وعده های داده شده در بازدید از خوابگاه ها

 پیگیری وعده های تاریخ 15 مهر به دانشجویان برای ایجاد اتاق مشاوره در خوابگاه ها، تجهیز خوابگاه ها به وسایل ورزشی و راه اندازی بوفه برای دانشجویان از مهم ترین محور های بازدید از خوابگاه شماره دو بود که توسط  دکتر علیرضا حسینی رئیس دانشگاه انجام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کوثر، دکتر علیرضا حسینی در این بازدید با اشاره به اینکه مشکلات این خوابگاه را در 15 روز رفع شده است افزود: از تمام کارکنان دانشگاه که جهت رفع مشکلات و پیگیری امور دانشگاه را یاری کرده اند تشکر کرد وگفت:  تمام قوای خود را در راستای حل مشکلات و ایجاد آرامش و آسایش بیشتر دانشجویان به کار می‌گیریم.

وی ادامه داد: طی نشست اخیری که با دانشجویان در خوابگاه شماره 2 داشته ام مقرر شد تا  جهت پیگیری امور  وعده داده شده 30 مهر ماه مجدد بازدیدی به همراه مدیران و معاونین دانشگاه از خوابگاه داشته باشیم که بلافاصله در این تاریخ برای پیگیری امور در خوابگاه حضور پیدا کرده ام که روند انجام امور رضایت بخش است.

دکتر حسینی با اعلام اینکه بر روند اجرایی رفع مشکلات نظارت کامل دارم ادامه داد: کار تجهیز خوابگاه به امکانات ورزشی انجام شده است ، بوفه جهت ایجاد آسایش و امنیت بیشتر دانشجویان و رفع نیاز های اولیه آنها راه اندازی شده است و همچنین کارهای پایه ای راه اندازی وای فای خوابگاه انجام شده است.

رئیس دانشگاه با اشاره به وعده هایی به آنها عمل شد افزود: روشنایی کوچه خوابگاه جهت امنیت بیشتر دانشجویان و هماهنگی با سازمان مدیریت پسماند جهت جمع آوری روزانه زباله های خوابگاه جهت بالابرن بهداشت محیط خوابگاه و نصب جعبه های کمک های اولیه در خوابگاه با همکاری جمعیت هلال احمر از کارهایی است که در این مدت 15 روز جهت ایجاد امنیت و رفاه و آسایش دانشجویان انجام شده است.

گفتنی است در پایان این نشست دکتر حسینی از نزدیک اتاق های خوابگاه را مورد بازدید قرار داد همچنین در این نشست معاونین، مدیران حراست، روابط عمومی، امور فرهنگی، امور دانشجویی، امور خیرین، فناوری، تدارکات رییس دانشگاه کوثر را همراهی کردند.